Dagen i korthet

Jag börjar inför denna inlägg. Brukar tycka att dagarna springer iväg och jag har inte tid att blogga. Så vi kör på regelbudna kortinlägg istället :)
 
 
Har: Fixat klart lite jobbgrejjer för ikväll (företagsmöte då), städat och plockat undan lite, målat naglarna med Essie´s Bordeaux.
Just nu: Försöker ta tag i det här med bloggandet igen, tyckte det var kul att ha en egen plats att skriva av sig och lägga upp lite bilder.
Ska: Ta en fika med syrran innan jag åker och handlar och påbörjar middagen.
Humör: Bara bra
Äter: Pistage och hasselnöts biscottis, som jag bakade igår.
Dricker: Kusmi-té
Bästa: Att jag har en riktig skön och bra dag utan stress
Sämsta: Att jag inte hittar min storlek av wellywarmes jag vill ha till mina Hunters.
Väder: regnigt och halvtråkig, perfekt för en hemma-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0