Friday evening!


Åh, ääääntligen är det fredag!! Älskar fredagar, tror det beror på att man vet att man har två lediga heldagar som väntar en. Ikväll ska jag och Mr. A spendera kvällen framför tv:n med nya säsongen av real housewives :)
Jag som brukar ha stenkoll på alla roliga serier hade totalt missat att hela säsong 2 har kommit ut!! Love the drama och intrigerna, perfekt för mig som varken vill eller orkar med drama i mitt eget liv, då får man perfekt dos utan att behöva beblanda  mig, plus alla vackra hem, lyxliv och detaljerna ;)
Till det kommer det bli tända ljus, mys, pizza och vin. Älskar sådana här kvällar då vi bara myser tillsammans och kollar på någon film eller rolig serie.

Önskar er en toppen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0